Často kladené otázky
1. Technické dotazy
1.1 Nemohu spustit hru.
Všechny hry jsou před jejich vydáním testovány. Pokud spouštíte hru poprvé, je možné, že se bílé okno zobrazí na určitou dobu než se hra nahraje. Pokud tato doba překročí 60 sekund, jedná se o chybu. Pro její spuštění je nutné, aby váš počítač splňoval patřičné technické parametry. Následující kroky mohou pomoci vyřešit problém se spouštěním her:
Krok 1: Ujistěte se, že máte aktuální verzi internetového prohlížeče. Navštivte sekci internetové prohlížeče a ujistěte se, že máte nainstalovanou nejaktuálnější verzi. V opačném případě stáhněte a nainstalujte nejnovější verzi. Při používáních starých verzí internetových prohlížečů vám stránky nebudou fungovat správně, navíc svůj počítač vystavujete značnému bezpečnostnímu riziku.
Krok 2: Vyčistěte „Cache“ (vyrovnávací paměť) ve svém prohlížeči. Každý webový prohlížeč využívá tzv. vyrovnávací paměť, ale údaje v ní obsažené mohou být někdy chybné. Pro vymazání „Cache“ spusťte váš webový prohlížeč, stiskněte kombinaci kláves „ctrl+shift+delete“ a vyberte možnost „vymazat mezipaměť“ (vyrovnávací paměť - termín záleží na českém překladu).
1.2 Nemůžu se přihlásit na svůj herní účet.
Pokud máte problémy s funkčností stránek, ujistěte se, že používáte aktuální internetový prohlížeč. Bez aktuálního internetového prohlížeče nemůžete používat Duelovky.cz, navíc váš počítač vystavujete bezpečnostnímu riziku i při běžném používání na internetu, které může vést až k poškození vašeho počítače. Navštivte prosím sekci Internetové prohlížeče a podle instruckí stáhněte a nainstalujte nejnovější verzi vašeho internetového prohlížeče, popřípadě můžete zkusit nějaký nový zdarma.
2. Otázky k platbám
2.1 Odeslal jsem platební SMS, ale neobdržel jsem požadovanou službu.
Ujistěte se prosím, že máte povolené platby pomocí PR SMS u svého operátora. Dále prosím zkontrolujte správnost odeslaných údajů. V případě, že objednanou službu neobdržíte, vyplňte prosím tento kontaktní formulář.
2.2 Odeslal jsem platbu bankovním převodem, ale neobdržel jsem požadovanou službu.
Zkontrolujte prosím správnost údajů ve Vaší platbě. U některých bank může dojít ke zdržení platební transakce, která tak může trvat i 3 pracovní dny. Pokud Vaše transakce nebyla zpracována do tří pracovních dnů, kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře pro platbu bankovním převodem.
2.3 Platbu jsem realizoval platební kartou, ale neobdržel jsem požadovanou službu.
Transakce provedené platební kartou jsou většinou autorizovány během několika minut. Máte-li problém s použitím své platební karty, kontaktujte nás prosím prostřednictvím tohoto kontaktního formuláře pro platby platební kartou.
2.4. Nezobrazuje se mi okno s kódem pro dobíjení.
Pokud se vám nezobrazuje okno s kódem pro dobíjení, použijte prosím jiný internetový prohlížeč. Tento problém může nastat v prohlížečích Opera.
3. Obecné dotazy k používání Duelovky.cz
3.1. Setkal jsem se s uživatelem, který se chová útočně a porušuje pravidla. Co mám dělat?
Ochrana slušných uživatelů je pro nás prioritou. V případě, že se setkáte s nevhodným chováním uživatele serveru, použijte funkci „ignorovat“. Tu aktivujete kliknutím na jméno konkrétního uživatele a dále na ikonku červeného visacího zámku s popisem „ignorovat uživatele“. Od této chvíle vás tento uživatel již nemůže kontaktovat.
3.2 Jak vyfotím screenshot?
V případě že se setkáte s nevhodným chováním druhého hráče, můžete vyfotit screenshot obrazovky a obrázek odeslat příslušnému administrátorovi, který přijme příslušné kroky tak, aby daný hráč své chování neopakoval. Na klávesnici stiskněte tlačítko PrintScrn (vedle F12). Neprodleně otevřete aplikaci „malování“ (Start-Programy-Příslušenství-"Malování") a stiskněte kombinaci kláves „Ctrl“ „V“. Soubor uložte a odešlete s popisem problému příslušnému administrátorovi.